Kapoenen

Leidingsswitch

30 Maart   14:00 17:00Scoutslokalen

Vandaag krijgen jullie een heel andere leidingsploeg voor jullie. We draaien de leiding van alle takken een keertje willekeurig om! Jullie nieuwe leiding zal een kei coole activiteit voor jullie voorbereiden!!

Geen activiteit!

06 April   14:00 17:00-

Vandaag is het geen activiteit. Geniet van jullie vakantie!!

1 tegen allen

13 April   14:00 17:00Scoutslokalen

We spelen 1 tegen allen! We zijn benieuwd of jullie op tijd alle opdrachten kunnen vervullen, en zo kunnen winnen van de leiding ;))

Teambuilding

20 April   14:00 17:00Scoutslokalen

Nu we elkaar allemaal toch al wat beter kennen en het kamp zachtjes begint te naderen, gaan we eens testen hoe een hecht team jullie al zijn geworden. We doen een teambuildingsactiviteit en proberen zo de groep nog wat dichter bij elkaar te brengen!

Fotozoektocht

27 April   14:00 17:00Scoutslokalen

Kunnen jullie de verschillende plekken op ons terrein al goed herkennen? We testen het vandaag met een fotozoektocht!

Eierspel

04 Mei   14:00 17:00Scoutslokalen

Vandaag kunnen jullie beschermingsmateriaal verdienen voor jullie (heel) eitje. Welk team zal op het einde van de activiteit zijn ei kunnen laten vallen van de trap, zonder dat het stuk gaat?

kampen bouwen

11 Mei   14:00 17:00Scoutslokalen

Voor een laatste keer halen we de echte scout in onszelf nog eens naar boven! We trekken naar het bos en bouwen daar de allercoolste kampen!

Slotactiviteit

18 Mei   10:00 17:00TBA

Oh nee, het is al de allerlaatste activiteit van dit scoutsjaar!! Gelukkig staat ons nog een hele dag vol plezier te wachten met onze slotactiviteit. We beginnen vandaag al om 10h om het jaar goed af te sluiten. Meer info krijgen jullie nog via mail. Tot op kamp!!!