Kapoenen

50 jaar STL!!

27 April   14:00 17:00Scoutslokalen

Vandaag vieren we het 50jarig bestaan van onze scouts! Jullie zijn een hele dag (vanaf 11h) welkom op onze lokalen voor allerlei activiteiten, animatie, eten en drinken! De concrete planning van de dag vinden jullie op het facebook evenement of in de mail.

Eierspel

04 Mei   14:00 17:00Scoutslokalen

Vandaag kunnen jullie beschermingsmateriaal verdienen voor jullie (heel) eitje. Welk team zal op het einde van de activiteit zijn ei kunnen laten vallen van de trap, zonder dat het stuk gaat? ⚠️PS: vlak na deze activiteit zal het infomoment over het kamp van deze zomer plaatsvinden!⚠️

kampen bouwen

11 Mei   14:00 17:00Scoutslokalen

Voor een laatste keer halen we de echte scout in onszelf nog eens naar boven! We trekken naar het bos en bouwen daar de allercoolste kampen!

Slotactiviteit

18 Mei   10:00 17:00TBA

Oh nee, het is al de allerlaatste activiteit van dit scoutsjaar!! Gelukkig staat ons nog een hele dag vol plezier te wachten met onze slotactiviteit. We beginnen vandaag al om 10h om het jaar goed af te sluiten. Meer info krijgen jullie nog via mail. Tot op kamp!!!